
Har du hjerte for gode reiseopplevelser?
Vi i Berg-Hansen sørger for gode reiseopplevelser – fra start til mål. Vi går foran i det nordiske reisemarkedet. Gjennom å anbefale gode produkter og brukervennlige tjenester gjør vi det enklere å være på reise.
Er du nysgjerrig på tariff-faget, detaljfokusert, nytenkende og liker varierte oppgaver? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Vi søker prisrådgiver til vår tariffsupport.
Berg-Hansen søker en prisrådgiver til vår tariffsupport i Oslo. Vi søker deg som er kvalitetsbevisst og har et øye for detaljer. Samarbeid på tvers av avdelingene er en viktig del av jobben, da du vil være støttespiller for alle våre forretningsområder.
Ansvar og oppgaver:
- Betjene kunder og kolleger på telefon, e-post og chat med din tariffkompetanse
- Være ansvarlig for å kvalitetssikre billetter som utstedes innenfor avtale kundekrav
- Holde deg oppdatert på gode arbeidsrutiner, nye tjenester og produkter
- Sikre at tariffkompetansen kan benyttes i alle ledd av kundeprosessen
Vi ser etter deg som:
- Har meget god erfaring og forståelse for flypriser og billettering
- Har kunnskap om Amadeus og/eller Sabre – dette er et krav
- Er god på digitale verktøy og evner å se nye muligheter
- Er strukturert, initiativrik og fleksibel – det går fort i vår bransje
- Har evnen til å jobbe både selvstendig og i team
Vi tilbyr:
- Muligheter for faglig og personlig utvikling
- Et sterkt faglig tariffmiljø som støtter, utfordrer og hjelper hverandre
- Et selskap der verdiene personlig, ansvarlig, uredd og nytenkende er godt forankret
Arbeidssted er i Oslo, og noe skiftarbeid må påregnes, blant annet noen helgevakter.
Spørsmål om stillingen kan rettes til Maylyn Wong på telefon +47 92 63 13 53 eller e-post mawo@berg-hansen.no.
Kortfattet søknad med CV sendes på e-posten over. Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Om Berg-Hansen
Berg-Hansen er et norskeid, privat selskap som ble etablert i 1875. Det er i dag 320 ansatte over hele landet med høy kompetanse og et brennende engasjement. Vi opplever sterk etterspørsel fra både norske og internasjonale virksomheter.
I Berg-Hansen går vi på jobb for å gi kundene våre service i verdensklasse, samtidig som vi har det gøy på veien. Vi har opparbeidet oss en unik posisjon gjennom omfattende digitalisering og høy reisefaglig kompetanse. I 2018 vant vi den gjeveste prisen av dem alle, «Beste Kundeservice 2018 i Norge», og i 2019 vant vi prisen «Best Travel Management Company» – Nordic Business Travel Awards.