
Har du hjerte for gode reiseopplevelser?
Berg-Hansen er et av landets eldste og ledende reisebyråer. Noe av det beste vi vet, er å sørge for at de reisende får gode reiseopplevelser – fra start til mål! Våre reisende stoler på vår kunnskap og rådgivning, og lar seg imponere over vår effektivitet! 24 timer i døgnet er våre reisende avhengig av tilgang til den beste kompetansen. Med din fleksibilitet, evnen til å tilpasse deg kundens behov, og med et ønske om å være en uunnværlig reisevenn, er det kanskje du som blir vår neste kollega?
Berg-Hansen søker reiserådgivere til vårt vaktteam på kundesenteret.
Som reiserådgiver på vaktteamet følger du en fast turnus med både dag-, ettermiddag-, natt- og helgearbeid. Stillingen som reiserådgiver innebærer ansvar med å betjene og gi råd til våre kunder, med bestilling, endring og kansellering av reiser.
For våre kunder er det viktig at du:
- Liker å yte god kundeservice på telefon, e-post og chat
- Alltid er på jakt etter å finne gode løsninger for våre kunder
- Er fleksibel og endringsdyktig i en bransje med raske endringer
- Holde deg oppdatert på gode arbeidsrutiner, nye tjenester og produkter
Vi ser etter deg som:
- Er selvstendig, samtidig som du har gode samarbeidsevner
- Motiveres av salg og er resultatorientert
- Trives med høyt arbeidstempo
- Har kunnskap om Amadeus/Sabre – dette er i hvert fall en fordel
Vi tilbyr:
- En selvstendig stilling i en uformell organisasjon med fokus på trivsel og miljø
- Et selskap der verdiene personlig, ansvarlig, uredd og nytenkende er godt forankret
- Muligheter for faglig og personlig utvikling
- Fantastiske kolleger, som støtter og hjelper hverandre døgnet rundt
Oppstart etter avtale, og arbeidssted vil være ved vårt hovedkontor i Oslo.
Spørsmål om stillingen kan rettes til leder for kundesenteret, Linda Løwquist, på telefon +47 95 96 41 41.
Skriftlig søknad sendes på e-post soknad@berg-hansen.no.
Om Berg-Hansen
Berg-Hansen er et norskeid, privat selskap som ble etablert i 1875. Det er i dag 400 ansatte over hele landet med høy kompetanse og et brennende engasjement. Vi opplever sterk etterspørsel fra både norske og internasjonale virksomheter.
I Berg-Hansen går vi på jobb for å gi kundene våre service i verdensklasse, samtidig som vi har det gøy på veien. Vi har opparbeidet oss en unik posisjon gjennom omfattende digitalisering og høy reisefaglig kompetanse. I 2018 vant vi den gjeveste prisen av dem alle, «Beste Kundeservice 2018 i Norge», og i 2019 vant vi prisen «Best Travel Management Company» – Nordic Business Travel Awards.