Pass

«Min profil»

«Min profil» er den reisendes personlige profil hos Berg-Hansen og benyttes ved alle bestillinger, uavhengig om reisen bestilles i reiseportalen, via appen, på telefon eller e-post.

I «Min profil» lagres all personlig data som er relevant i forbindelse med reise. Profilen kan enkelt endres i reiseportalen av den reisende selv, eller av profiladministrator i bedriften. Hos oss er det med andre ord enkelt og helt kostnadsfritt å administrere personlige profiler.

I «Min profil» kan du enkelt legge inn og endre følgende informasjon selv:

  • Brukernavn og passord
  • Personlig informasjon (fullt navn, fødselsdato, mobilnummer og e-post)
  • Pass- og visum informasjon
  • Kredittkort, fordelskort og SAS Travel Pass (TPC/TPM)
  • Preferanser (flysete/setenummer, allergier, ønsker rundt hotellrom)
  • Reisebestillere (gi en kollega tilgang til å bestille reiser for deg)

Når alt dette ligger lagret i profilen din, går reisebestillingen lynrask og det blir korrekt hver gang. Når du har mobilnummer og e-post lagret i profilen vil du også bli gjenkjent når du tar kontakt med oss – all relevant informasjon om deg og dine reiser popper opp på skjermen vår helt automatisk.

Hos Berg-Hansen har du bare én profil uavhengig om du bestiller reise for deg selv, har reisebestiller-tilgang for andre i bedriften, bestiller møter, konferanser, eventer eller private reiser. Enklere blir det ikke!

«Min profil» er også knyttet opp mot din bedrifts firmaprofil, så informasjonen du har i profilen din vil være i tråd med din bedrifts krav. Et eksempel på dette er kvalitetskrav som ansattnummer eller kostnadssted, i forbindelse med betaling. Når kvalitetskravene ligger riktig inne i din profil, vil alle bestillinger merkes i tråd med det regnskapsavdelingen din krever. Alle nødvendige kvalitetskrav kommer med andre ord automatisk med på alle bestillinger gjort via Berg-Hansen.

Person klikker på start-knapp, oppstart, implementering, kom i gang på 1-2-3

Automatisk profilhåndtering

Enkelt forklart så kan vi sette opp en synkronisering mellom våre systemer og din bedrifts HR-system. Alle ansatte som da registreres i HR-systemet vil automatisk få opprettet en profil hos Berg-Hansen. Ved avsluttet arbeidsforhold slettes profilen. Sletting av profiler er en svært viktig del av GDPR-reglementet, så sørg for at dette blir ivaretatt når du velger reisebyråleverandør. Ved overflyttinger internt endres informasjon som eksempelvis kostnadssted og eventuelle nye telefonnummer.

Illustrasjonsbilde av en personlig profil

Opprette profil?

Er bedriften din allerede kunde av oss, og det du er på utkikk etter er å opprette en jobbreiseprofil?

Dette kan du enkelt gjøre ved å klikke her!

Kundesenter

Vil du vite mer om profiler?

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat, så besvarer vi alle spørsmålene du har om både profiler og andre produkter og tjenester vi tilbyr 😊

Håndtrykk

Bli bedriftskunde på 1-2-3

Så utrolig kult at du vurderer å inngå en reisebyråavtale med oss!
Alt du trenger å gjøre er å klikke deg inn her, fylle inn litt generell informasjon om bedriften din og deg – og voila –
du blir bedriftskunde på kort tid. Velkommen til Berg-Hansen!