Tilbake

Berg-Hansen til topps i kåring for andre året på rad

Berg-Hansen er av World Travel Awards, for andre året på rad, kåret til «Norges ledende innen Travel Management 2021». – Vi er utrolig stolte av denne annerkjennelsen, som viser at kundene våre opplever våre produkter og tjenester som svært verdifulle, sier administrerende direktør i Berg-Hansen, Per Arne Villadsen.

Administrerende direktør i Berg-Hansen, Per Arne Villadsen

– Jeg synes det er spesielt hyggelig og viktig å få en slik pris, attpåtil to år på rad. Det å bli kåret til «Norges ledende innen Travel Management 2021» forteller oss at markedet ser verdien av å ha et profesjonelt reisebyrå i ryggen. Særlig nå i en tid som er både utfordrende og usikker. Jeg er veldig stolt av at Berg-Hansen blir ansett som en trygg og solid samarbeidspartner, sier Villadsen.

En forutsigbar partner i en uforutsigbar verden

Selv etter nesten to år med pandemi, opplever mange at det fortsatt er uoversiktlig og vanskelig å sette seg inn i retningslinjer og innreisekrav for å kunne reise. Gjennom pandemien har Berg-Hansen opparbeidet en solid kompetanse på dette området. Det at Travel Managere og reiseansvarlige i virksomheter vet at deres ansatte og reisende får gode råd og anbefalinger fra erfarne reiseeksperter, er avgjørende for arbeidsgiveransvaret.

– Vi ser optimistisk på 2022. I høst opplevde vi en voldsom etterspørsel og vi forventer det samme vil skje når smitteverntiltakene letter. Vår ambisjon er å fortsette å levere de beste reise- og møtetjenestene til våre kunder over hele Norge, både i 2022 og årene som kommer, fortsetter Villadsen.

Mennesker og teknologi sørger for gode kundeopplevelser

Berg-Hansen jobber kontinuerlig med å videreutvikle selvbetjeningsverktøy som gjør det enkelt å administrere reiser. Men det er ikke teknologi alene som gir den beste kundeopplevelsen.

– Vi ville aldri fått denne annerkjennelsen hvis det ikke var for menneskene som hver dag er i kontakt med kundene. Ansatte i Berg-Hansen jobber med både hodet og hjertet, og føler et spesielt ansvar for at hver kundekontakt skal oppleves unikt. Jeg er utrolig stolt over den jobben som gjøres av ansatte over hele Norge – hver eneste dag, avslutter Villadsen.


Om kåringen: World Travel Awards ble etablert i 1993, og i november 2021 gikk den 28. utgaven av stabelen. Formålet med utdelingen er å anerkjenne og belønne bedrifter som utpeker seg innen reise, turisme og servicenæringen.