Tilbake

Jeg får ikke opp flyavgangen jeg ønsker

Det kan være flere årsaker til dette:

1. Du har søkt på en avgang utenfor oppgitt tidsintervall. Eksempel: Du har spesifisert søket mellom kl. 06.00-10.00, men avgangen du ønsker går kl. 10.05. Da vil ikke ønsket avgang komme opp i søket. Du må da endre tidsintervallet. 

2. Din arbeidsgiver har satt «prissøk» som standard. Her får du ofte opp mange ulike avganger innenfor tidsintervallene du har søkt. Bytt til «Søk på tid» for å få opp avgangene kronologisk, så blir det enklere for deg å finne den spesifikke avgangen. 

3. Dersom du fortsatt ikke finner avgangen du er ute etter, kan det være lurt å bytte mellom søk på tid og søk på pris. Husk også at det finnes flere sorterings- og filtreringsvalg som kan hjelpe deg å finne akkurat den avgangen du er på jakt etter.


Ta eventuelt kontakt med vårt kundesenter for hjelp til bestilling på telefon (+47 220) 08050 eller e-post bestilling@berg-hansen.no.