Enkelte flyselskap tilbyr refusjon av flybilletter inntil 24 timer fra bestillingen er gjennomført. Du kan rett og slett heve kjøpet. Dette forutsetter at bestillingen er gjort minst 24 timer før avreise. Eksempel: Hvis du bestiller en reise kl. 17:00, kan den refunderes frem til kl. 17.00 neste dag. Så lenge bestillingen ble gjort mer enn 24 […]
Alt starter med en drøm
Her finner du nyttig informasjon til jobbreisen, våre beste tips og råd i forbindelse med møter & events, samt inspirerende reiseblogger til fjern og nær. Hvor går din neste reise?
Spørsmål vedrørende kompensasjon i forbindelse med kanselleringer og forsinkelser må rettes direkte til flyselskapet. Det er egne regler for forsinkelser og overbookinger, og innstillinger innen EU gir klare retningslinjer på hva du har krav på. Les mer på https://www.forbrukerradet.no/fly/forsinkelse
Hotell kan avbestilles i henhold til hotellets avbestillingsregler. Den generelle avbestillingsregelen som gjelder for hotellbestillinger i Norge, er at rommet kan avbestilles før kl. 15:00 på ankomstdagen. I utlandet er denne 72 timer (3 døgn) før ankomst. Dette gjelder dersom hotellet ikke har spesifisert noe annet. I de tilfellene du ønsker å avbestille hotellrommet ditt […]
Refusjon avhenger av type billett og flyselskapets regler. Flybilletter blir som regel refundert innen en uke fra du har kansellerte reisen. Dette går automatisk og du trenger ikke foreta deg noe. I enkelte tilfeller må vi manuelt søke om refusjon hos flyselskapene og da kan behandlingstiden ta opp til flere måneder. Slike tilfeller kan være […]
Alle flybilletter kan avbestilles i Webgate, så lenge det er én reisende knyttet til referansenummeret, og ikke flere. Dette gjelder både for fleksible og restriktive billetter. Trenger du hjelp med en avbestilling? Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon (+47 220) 08050 eller e-post bestilling@berg-hansen.no.