Tilbake

6 grunner til å bruke reisebyrå

En jobbreise skal være enkel, rimelig og effektiv. Det er flere gode grunner til at det lønner seg å signere en jobbreiseavtale. Her er 6 enkle grunner til at bedrifter bør bruke reisebyrå.

1. Reiseprofil – Alt samlet på et sted

Personlig reiseprofil gjør bestillinger enkelt. Her samler du enkelt all informasjon rundt din reise på et sted. Kredittkort, passnummer, setepreferanser og fordelskort legges inn i din reiseprofil. Da blir passinformasjonen lagt direkte inn i bestillingen, setepreferansene dine blir automatisk knyttet opp mot dine bestillinger og du sikrer deg vindusplassen du foretrekker på flyreisen. Ved å legge inn alle dine fordelskort sikrer du at du får alle poeng og fordeler som er knyttet til reisen.

2. Reiserådgivere tilgjengelig 24/7 – Vi er alltid på jobb for deg

Trenger du å endre hjemreise? Vil du bytte hotell? Vi er alltid tilgjengelige på telefon. Våre reiserådgivere er på jobb døgnet rundt. Om noe uforutsett skjer på reisen er vi alltid klare til å hjelpe deg, og vi kan hjelpe deg med å finne de gode alternativene når du ikke helt vet hva du skal gjøre på reisen din.

3. Sammenligne priser – Spar penger

Vi har unike avtaler med våre leverandører og samarbeidspartnere over hele verden, på både fly, hotell, leiebil og aktiviteter. Det betyr at vi ofte kan tilby rimeligere priser enn det du finner i markedet ellers. Bestiller du gjennom Berg-Hansen kan du være sikker på at det ikke vil bli lagt til unødvendige eller skjulte kostnader underveis i bestillingsøyeblikket.

4. Enkel løsning for utlegg – Spar tid

En reiseregning pleier ofte å være et ork etter at reisen er over. Med Berg-Hansen sin «Utlegg» blir dette oppgjøret gjort på rekordrask tid. Både transport, overnatting og andre utlegg kan du enkelt laste opp i vår løsning. Kvitteringene fra reisebestillingen lastes automatisk inn, og for de andre utleggene trenger du bare å ta et bilde av kvitteringen, laste opp vedlegget og så blir din reiseregning sendt til den forhåndsdefinerte e-posten.

5. Berg-Hansen app – Gjør endringer på sekunder

Er du mye på farten? Da er det en kjempefordel å alltid ha Berg-Hansen tilgjengelig på mobilen din. Vår app er et av våre mest populære produkter. I appen kan du med få tastetrykk bestille, endre eller avbestille reiser. Varslinger får du på mobilen så fort noe endres under reisen, og slik ligger du alltid et skritt foran.

6. Penger tilbake automatisk – Få tilbake penger

Visste du at du alltid har krav på tilbakebetaling av skatter og avgifter, uansett om flybilletten din er refunderbar eller ikke? Dette kan være fort gjort å glemme, og mange små beløp kan fort bli til store summer.  Derfor tilbyr vi automatisk refusjon på helt- eller delvis ubenyttede flybilletter innen 30 dager etter at reisen skulle ha funnet sted. Du slipper å bruke tid og krefter på å søke om refusjon. Fun fact: En av våre store kunder fikk i løpet av 2018 tilbakebetalt 9 millioner kroner – automatisk!

Bli bedriftskunde!

Kunne du tenke deg en enklere reisehverdag for deg og din bedrift? Klikk her for å bli bedriftskunde!